15 Haziran 2013 Cumartesi

Bella Thorne'nin En Son Magazin Röportajı!

 
   Oyunculuğa nasıl Başladın?
-Bella Thorne: Bebek reklamı ile başlayıp daha sonra modellik ile devam etti. 9 yaşındayken oyunculuk yapmaya karar verdim.
   Oynadığın karakterlere nasıl hazırlanıyorsun?
-Bella Thorne:Seneryoyu okuduğumda ilk olarak karakter ile ortak yönlerimin olup olmadığına bakarım.Bazen benzer bazen de youtube'dan filme uygun videolar izler ona göre hazırlanırım.
   Shake it Up seçmeleri süreci  nasıl geçti?
-Bella Thorne: Uzun bir süreç oldu!Çoklu bir süreç, geri çağrılmalar ,ekran testleri rolü almak için çok gerekli."Big Love" gösterisi üzerinde çalışırken seçildiğimi öğrendim.Kayıtl1 dedi olduğum ajans beni aradı ve ilk önce rolü alamadığımı söyledi hatta çok iyi değildin falan bile demişti .dedi ardından Tebrikler! "Artık Disney Kızısının"dedi.
   İlk kez yeşil ekranda çalışmak nasıl bir duyguydu?
-Bella Thorne: Gerçekten çok iyiydi.Dha önce hiç çalışmamıştım.İyi bir deneyim oldu.
   Kendini ekranda görünce neler hissediyorsun?
-Bella Thorne: Ben her zaman heyecan içinde olurum.Ailem görür onların düşünceleri dinleri ve oturur izlerim.
   Dünya'da en çok kiminle çalışmak isterdin ? neden?
-Bella Thorne: Bir kişiyi söylemek çok zor! JJ Abram,Ouenin Tarantino oldukça harikalar. Brad Pitt ,Angelina Jolie! Vay be ne büyük bir takım! Kenny Ortega , o müzikal filmlerde çok başarılı ve onunla çalışmak çok isterdim diye düşünüyorum.
 
   Peki Disney Channel'da en sevdiğin diziler hangileri?
-Bella Thorne: Wizards of Waverly Place, Hannah Montana ve Güvertede Suite Life benim favorilerimden ama gerçekten çok severek izlediğim dizi Sonny and Good Luck Charlie .
   Mp3'de veya İpod'unda hangi şarkıcıların /grupların müzikleri var ?
-Bella Thorne:  Binlerce müzik var...
-Billy Idol- Dancing with Myself
-Billy Squire- My Kind of Lover                                             
-Ke$ha- Your Love is My Drug
-Usher- OMG
-Black Eyed Peas- Boom, Boom Pow
-Beyonce- Single Ladies
-Collective Soul- Shine (kişisel nedenler)
   Odanızda ya da Arabanızda dinlemeyi sevdiğiniz bir şarkı var mı?
-Bella Thorne: Miley Cyrus - The Climb
   İnsanların sizin hakkınızda bilmediği 5 şey!
-Bella Thorne: Basılı kitapları almayı severim.
-Hala Bebeklerle oynarım :)
-Hayvanları çok seviyorum!6 Kedim , 1 Kaplumbağam ve 2 tane de su altı kaplumbağam var.
-İspanyolca Ana dilim.
-Ben her öğünde baharatlı şeyleri yemeği çok severim.
  
  Genç Kızlara ne gibi tavsiyelerde bulunursun?
-Bella Thorne: Mutlu ve kendinize karşı dürüst olun.
   Sen de en büyük etkisi olan kişi?
-Bella Thorne: Annem. O gerçekten çok güçlü.

Bella Thorne'nin En Son Magazin Röportajı!

0 yorum:

Yorum Gönder