6 Eylül 2013 Cuma

14 Maddede Demi Lovato Olmak


Demi Lovato bir çoğunuzun idolü ve onunla tanışmak belki de en büyük hayallerinizden biri. Peki Demi'yi tamamen kendisinin hazırladığı bir yazı ile madde madde tanımaya ne dersiniz? Demi'nin yabancı bir magazin sitesi için hazırladığı özelliklerini sizler için bir araya getirdik. Bakalım Demi'nin Lovatic'leri Demi ile benzer özellikler gösteriyor mu? 

1. Favori Disney Prensesim Cinderella çünkü...

Cinderella benim favori Disney Prensesim. Son zamanlarda sürekli izliyorum. Arka arkaya defalarca izledim çünkü Disney filmlerini çok seviyorum. Gerçekten çok güzeller. Geçenlerde uçaktayken izledim ve aynen şöyle dedim "Aman Tanrım oraya zamanında varabilecek mi?"

2. ...ve en çok hangi prensesi sevmediğine karar veremiyorsan...

Ariel'i seç. Daha 16 yaşında kişiliğinden vazgeçti ve 3. randevudan sonra bir adam ile evlendi!

3. Ryan Gosling veya Channing Tatum sana çekici gelmiyorsa...

Onları çekici bulmuyorum. Bana göre onlar hala nazik ve iyi çocuklar fakat ben onların Dünya'nın en çekici erkekleri olduklarını düşünmüyorum.

4. 1-2 gün Snapchat* kullanıp sıkıldıysan
* Bir iPhone uygulaması. Uygulama aracılığıyla fotoğraf çekip bir arkadaşınıza gönderiyorsunuz ve arkadaşınız bu fotoğrafı sadece 10 saniye görüntüleyebiliyor.

Bana 48 saat içinde aynen böyle olmuştu. Sanırım bir kaç günlüğüne de olsa 1 milyon fotoğraf çekmiştim.

5. Ailenizden veya arkadaşlarınızın birinin ilginç ve eski fotoğraflarını internette paylaşıyorsanız...


Twitter hesabımda Simon Cowell'ın fotoğraflarını paylaşmıştım. O, "Buna bir son ver artık" dedi fakat ben asla durmayacağım.

6. Sürekli kendi fotoğrafını çekip Dünya'nın önüne sunmuyorsan...

Ben böyle fotoğrafları sadece aileme ve yakın arkadaşlarıma gönderirim. Twitter'dan gönderince ise tıpkı şöyle hissediyorum "Vay canına ne narsist* bir hareket". Gerçekten böyle bir insan olmak istemiyorum.

*Narsist, kendini aşırı çok seven insanlara deniyor.

7. Starbuck olmadan benim için o gün gün olmaz diyorsan...

Starbucks'tan aldığım yeşil buzlu çay olmadan bir gün bile geçiremem. Çay içmeyi çok seviyorum. Bazen de kahve.

8. Eğer bir süper güce sahip olsaydım bu ışınlanma olurdu diyorsan...

Çok fazla seyahat ediyorum. Işınlanma konusunda ne kadar çok istekli olduğumu tahmin edemezsiniz. Konser sonrası L.A.'e dönmenin ne kadar kolay olduğunu tahmin edemessiniz. Bu konu hakkında düşündükçe çok sinirleniyorum. "Neden hala icat edilmedi?"

9. Kedi ve köpeğe karşı alerjin varsa...

Kedilere ve köpeklere alerjim var. Bazen köpekler üzerimde kötü alerjik reaksiyonlara neden olsa da bazen bunun olmadığı da oluyor. Ama kediler, benden 10 km uzakta dursunlar. Oda içerinde bazen alerji belirtilerim oluşuyor ve hemen yanımdakilere "Kedin var mı?" ve o şöyle diyor "Evet, nerden bildin?".

10. Los Angeles'ı New York'a tercih ediyorsan...

Los Angeles'ta kendimi daha rahat hissediyorum çünkü neyin nerde olduğunu iyi biliyorum.

11. İnsanların Tweetlerini okumadan cevap vermesinden nefret ediyorsan...

Beni Twitter'da en çok kızdıran şey insanların Tweetlerimi okumadan cevap vermesi. Bazen bir gönderide bulunuyorum ve sonra farklı yönlerde şeyler gönderilmeye başlıyor ve ben "Bu nereden çıktı?" diyorum.

12. Kelly Clarkson'ı muhteşem buluyorsan...

Kelly'ı gördüğümde nevrim dönüyor.  İletişimimizi sürdürüyoruz ve heyecan verici. Bu bende "Ahhh, bana mesaj attı..." tepkisinin oluşmasına sebep oluyor.

13. Son zamanlarda "Fall Out Boy" grubunun yeni albümünden zevk alıyorsan...

Fall Out Boy'un yeni albümünü aldım. Bu çok eğlenceli çünkü onlar havalılar. Son zamanlarda en çok onların albümünü dinliyorum.

14. Hala Scrunchie tokalarından kullanıyorsan...

Bu tokalar çekmecemde hala var. Onları kullanmıyorum fakat onlardan vazgeçmek için bir neden de göremiyorum.

14 Maddede Demi Lovato Olmak

0 yorum:

Yorum Gönder