6 Eylül 2013 Cuma

Demi Lovato'ya 10 Soru!




 Demi Lovato Twitter üzerinden hayranlarının 10 sorusunu yanıtladı. Demi hakkında birçok şeyi ondan öğrenmeye hazır mısınız?
  • Simon'a Demi'yi kendi kayıt şirketine alır mıydın diye sorulduğunda "yüzde bir milyon evet" dedi. Demi bunun üzerine hiç düşündü mü?
Demi: Birlikte çok iyi kayıt yaptık. Şirketin müdürü benim için hep çok destekleyici oldu ve gerçekten içten konuşmalarımız oldu. Böyle şeylere artık müzik endüstrisinde rastlayamıyorsunuz. Bu yüzden kayıt şirketimi seviyorum. Beni önemsiyorlar. "Dinlenmeye ihtiyacın varsa git dinlen. Biz senin için burdayız." diyorlar. Ama! Simon'ı da seviyorum ve eminim onunla çalışmak da çok iyidir.
  • Demi hiç seyircilerinin üzerine kendini atacak mı?
Demi: Çok isterdim. Birkaç kez seyircilerim beni elden ele taşıdı. Biraz tehlikeli... Üstellik sahne dalışı bile değildi. O o bir hataydı.
  • Demi video oyunlarını seviyor mu?
Demi: Nintendo 64 oynayabilirim. Mario Kart'taki Prenses Peach, Sea-Doo'lar, Bubble Blaster, Clay Fighter, Grand Theft Auto da oynadım.
  • Ben Stiller yeni albümünü aldı mı?
Demi: Hiçbir fikrim yok!  O videoyu beni bir müzisyen olarak mı yoksa ona bağıran çılgın kız olarak mı görüyor diye tweetledim. Onun albümümü alıp almadığını hala bilmiyorum.
  • Demi için bugüne kadar söylenen veya yapılan en romantik şey ne?
Demi: Birkaç ay şehir dışında olduğum bir zaman vardı. Uzaktaydım ve o kişi her hafta sonu yanıma uçtu. Cuma gecesi birlikte 'gece uçuşu' yaptık. Cumartesi beni sadece birkaç saat görebildi. Pazar günü de sadece birkaç saat. Ve ardından Pazartesi tekrar işbaşı yapmak için döndü. Uzaklarda olduğum zamanlarda her haftasonu yanıma uçtu. Bence bu birinin benim için yaptığı en tatlı, en sempatik şey. Evet. Öylelerini nasıl bulacağınızı bilmelisiniz. Bulduğunuzdaysa olgunlaşmamış erkeklerle çıkmaya bir daha dönemezsiniz.
  • En sevdiğin köpek türü ne?
Demi: Hmm, sanırım Shih tzuları seviyorum. Çünkü bende onlardan üç tane var. Diğer köpeğimse kırma. Ve dikkatli olmalıyım çünkü ona alerjim var. Şimdilik iyiyim ama ne zaman o bana yaklaşsa Benadryl almak zorunda kalıyorum.
  • Kaplumbağa boyutunda bir fili mi yoksa fil boyutunda bir kaplumbağayı mı evcil hayvan olarak tercih ederdin?
Demi: Küçük fili! Kim diğerini seçer ki? Parmak maymunlarını seviyorum. Onlardan hiç gördün mü? O kadar küçükler ki parmağının etrafına dolanıyorlar. Ama maalesef büyüyorlar...
  • Demi'nin yaz takıntısı ne?
Demi: Buzlu kahve. Buzlu kahveye takıntılıyım.
  • Demi hiç Broadway'e geçmeyi düşündün mü? Mesela Rent'teki Mimi olsan ortalığı yıkıp geçerdin.
Demi: Hiç Broadway'e geçmeyi düşünmedim çünkü tutkulu olduğum bir sürü başka hayalim var. AMA  içimde bir gün bu benim tutkum değil diyerek bunları yapmayı bırakacağım gibi bir his var. "Hayır bunu asla yapmam" dediğim şeyleri bir gün yapacağım gibi geliyor.
  • Bir sonraki saç rengin ne olacak?
Demi: Sanırım bir süre daha sarışın kalacağım. Ama sırf büyük ihtimalle değişecek dediğim için. Hep dediğimin tam tersi oluyor.

Demi Lovato'ya 10 Soru!

0 yorum:

Yorum Gönder